Přeskočit na hlavní obsah

Proč vznikl tento turnaj?

 Třinecká basketbalová extraliga vznikla z toho důvodu, že v Třinci basketbal chybí. My, rodilí Třinečáci si to kompenzujeme alespoň ve virtuálním světě. Jako to například bylo donedávna u mne. Mé družstvo totiž neslo název BC Třinec Suns (Ovšem, byl jsem naveden k něčemu jinému, ať se mi to líbí nebo ne).  Třineckých "basketbalových manažerů" je ve virtuálním světě spousta. Podobně i v basketbalových online světech. A tady se dostáváme k jádru celé věci...

Co svět, to jiná pravidla. Každý svět je něčím specifický a originální. Svět PowerPlay Manageru je také velice originální. Nabízí širokou škálu možností, jak si hru parádně užít. Zvláště pak v jeho basketbalové sekci. Alespoň co se týká mě, já si basketbal jako manažer svého klubu velice užívám. Zejména pak ve hře PPM. Proto jsem se rozhodl uspořádat takový malý dotovaný turnaj nesoucí název Třinecká Basketbalová Extraliga (T.B.B.E.L). 

Co se výher, nebo cen, chcete-li, týká, kredity získá každý, kdo postoupí do závěrečného play off. Jejich počet potom bude záviset na počtu vítěztví. Celkový vítěz si pak připíše na svůj účet cca. 300 kreditů. Krásné číslo, že ano? 

Pravidla pro úspěch v turnaji budou následující:

  1. Do turnaje budu přijímat družstva s celkovou silou 85 +/- 15%, tzn. družstva v silovém rozmezí 72 až 98 a to během celé sezony 37. (Samozřejmě, mohou se vyskytnout i vyjímky, včetně mne...)
  2. Kvůli týmovému koeficientu začnu přijímat družstva do turnaje od 1. dne sezony 37.
  3. Během celé sezony 38 se družstva mohou zlepšovat, ať už kvůli ligy, poháru nebo třeba turnaje. Tím pádem zvýším limit na maximální použitelnou celkovou sílu soupisky na 123 bodů. Přihlášením do turnaje tak vznikne určitá výzva...
  4. Družstva budou rozděleny mnou (pokud to stihnu) do 4 skupin podle klíče, který uvedu v jiném článku.
  5. Za vyhraný zápas budou vítězi přiděleny klasicky 2 body, poraženému 1 bod. Pokud ale některý z manažerů použije v zápasu soupisku silnější než je maximální povolený limit (123), zápas budu kontumovat v jeho neprospěch. Tím neříkám, že nemůže mít kdokoliv střelbu například na úrovni 158 a více, nebo obranu na úrovni 155+. Jde mi jen o to, aby se dodrželo jednoduché pravidlo o celkové síle max. 98.
  6. Turnaj je stále ještě otevřený novým možnostem, takže vzniklo diskuzní vlákno na fóru. Název vlákna zní T.B.B.E.L a budou v něm vítány každičké nápady na vylepšení podmínek turnaje...
To je na úvod zatím vše. Myslím, že pro začátek to k vytvoření obrázku turnaje stačí. Přesto, pokud máte jakýkoliv dotaz, nápad na zlepšovák, nebo umíte dobrou fintu, prosím, dejte o sobě vědět na diskuzi T.B.B.E.L nebo na mém e-mailu.


Děkuji za Váš čas!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Druhý ročník!!

Zdravím Vás, příteli!  Pořádám druhý ročník Třinecké Basketbalové Extraligy Děkuji, za Vaši návštěvu a zároveň zvu na turnaj ...

Turnaj začal! A ne moc slavně...

  Ano, ano, už je tomu tak. Bitva o nemalý počet kreditů započala včera 11.11.2021 v 10:30 hodin. K vidění bylo celkem 16 zápasů. Vše do této chvíle tak jak jsem si to představoval...      Problém nastal, když jsem si prohlížel zpětně taktiky a síly soupeřů, abych mohl vydat nějaký nový článek o favoritech, černých koní a tak dále. Jenomže, co čert nechtěl, našel jsem černou, ale ovci. Celý den jsem uvažoval, jestli dostát slibu a zápas nekompromisně kontumovat v neprospěch této černé ovce rodiny T.B.E.L. Konečné rozhodnutí padlo dnes odpoledne, po druhém kole našeho turnaje. Manažer poslal na palubovku hráče s podstatně nižším silovým indexem než včera. Říkám si, on to asi neudělal schválně... Přesto jsem se rozhodl zápas kontumovat. Jde o manažera, který se zatím jeví jako budoucí šampion T.B.E.L. Ale jak všichni jistě víme, ve sportu (ať už jde o skutečný, či jeho virtuální podobu) se rodí šampioni právě díky dokonalému ovládání pravidel daného sportu.       Je mi to opravdu líto, a

🤘 Turnaj rozlosován! 🤘

 Dnes byl proveden los turnaje Třinecká Basketbalová Extraliga II. Nebo, chcete-li, byl zahájen závod v posilování. Kdo z tohoto maratonu vzejde jako vítěz? Bude to poslední vítěz Ligy Mistrů a několikanásobný mistr Ukrajinské ligy, tým  Ternopil Oxen ? Bude to několikanásobný mistr Argentinské ligy a momentálně pátý nejsilnější tým PowerPlay Manageru  Adroqué Poker Athlétic ? Nebo vsadíte raději na estonského černého koně  BC Potomac , který vyhrál 11 posledních play off Estonské ligy? A nebo 117 kreditů vyhraje někdo úplně jiný?  11.11.2023 to začne!! Kdo posílil nejvíce, uvidíme na konci dne 27.01.2024!!