Přeskočit na hlavní obsah

Turnaj začal! A ne moc slavně...

 Ano, ano, už je tomu tak. Bitva o nemalý počet kreditů započala včera 11.11.2021 v 10:30 hodin. K vidění bylo celkem 16 zápasů. Vše do této chvíle tak jak jsem si to představoval...

    Problém nastal, když jsem si prohlížel zpětně taktiky a síly soupeřů, abych mohl vydat nějaký nový článek o favoritech, černých koní a tak dále. Jenomže, co čert nechtěl, našel jsem černou, ale ovci. Celý den jsem uvažoval, jestli dostát slibu a zápas nekompromisně kontumovat v neprospěch této černé ovce rodiny T.B.E.L. Konečné rozhodnutí padlo dnes odpoledne, po druhém kole našeho turnaje. Manažer poslal na palubovku hráče s podstatně nižším silovým indexem než včera. Říkám si, on to asi neudělal schválně... Přesto jsem se rozhodl zápas kontumovat. Jde o manažera, který se zatím jeví jako budoucí šampion T.B.E.L. Ale jak všichni jistě víme, ve sportu (ať už jde o skutečný, či jeho virtuální podobu) se rodí šampioni právě díky dokonalému ovládání pravidel daného sportu. 

    Je mi to opravdu líto, ale musel jsem. Pevně věřím a doufám, že mé rozhodnutí nevyvolá turnajovou anarchii. To bych si ppak skutečně nevěděl rady. Zkusím pro Vás vytvořit maličkou anketku, zda-li bylo mé rozhodnutí relevantní či nikoliv. K dispozici je taktéž diskuze, ale na rozdíl od ní, jde zde přepínat jazyky (ó díky, vznešený to Google). Jsem zcela otevřený jakýmkoliv dotazům, či stížnostem. Komunikace je totiž důležitou součástí každé komunity.

    Děkuji, že jste si článek přečetli, ikdyž nebyl zrovna o tom, kdo má jaké přednosti, či slabiny, ale o kontumacích a pravidlech. Snad to rozebereme jindy a víc...

    Přeji krásný zbytek turnaje a spoustu vítězství na kontě. Zejména na tom mém... :)

Děkuji, D.A.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Druhý ročník!!

Zdravím Vás, příteli!  Pořádám druhý ročník Třinecké Basketbalové Extraligy Děkuji, za Vaši návštěvu a zároveň zvu na turnaj ...

🤘 Turnaj rozlosován! 🤘

 Dnes byl proveden los turnaje Třinecká Basketbalová Extraliga II. Nebo, chcete-li, byl zahájen závod v posilování. Kdo z tohoto maratonu vzejde jako vítěz? Bude to poslední vítěz Ligy Mistrů a několikanásobný mistr Ukrajinské ligy, tým  Ternopil Oxen ? Bude to několikanásobný mistr Argentinské ligy a momentálně pátý nejsilnější tým PowerPlay Manageru  Adroqué Poker Athlétic ? Nebo vsadíte raději na estonského černého koně  BC Potomac , který vyhrál 11 posledních play off Estonské ligy? A nebo 117 kreditů vyhraje někdo úplně jiný?  11.11.2023 to začne!! Kdo posílil nejvíce, uvidíme na konci dne 27.01.2024!!